بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند
سرخط خبرها

انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۶۴۰۲
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود
گوگل روی توسعه راهکار‌های جدیدی برای انتقال داده‌ها بین دستگاه‌ها کار می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - گوگل قصد دارد انتقال داده‌ها بعد از خرید یک دستگاه جدید، سریع‌تر شود. درنتیجه انتظار می‌رود به‌زودی امکان انتقال داده از یک دستگاه به دستگاه دیگر با استفاده از وای‌فای و کابل به‌صورت همزمان امکان‌پذیر شود. همچنین این شرکت روی یک ویژگی جدید به‌نام «Restore Anytime» کار می‌کند.

هنگامی که کاربران درحال راه‌اندازی یک موبایل جدید هستند، سه گزینه برای انتقال داده‌های خود از دستگاه اندروید قدیمی به دستگاه جدید در اختیار دارند. آنها می‌توانند با اتصال دو دستگاه اندرویدی از طریق یک کابل مناسب، برنامه‌ها و داده‌های خود را کپی کنند، همچنین از اتصال Wi-Fi بی‌سیم استفاده کنند یا داده‌ها را از یک نسخه پشتیبان Google One بازیابی کنند. به‌نظر می‌رسد گوگل درحال ادغام دو مورد از این گزینه‌ها با یکدیگر است تا تجربه انتقال و بازیابی سریع‌تری را به کاربران ارائه دهد.

یکی از منابع آگاه بازار، کد‌های مربوط به روش جدید انتقال داده را در برنامه Google's Data Restore Tool شناسایی کرده است. گوگل این فرایند جدید را «MultiTransportD۲dTransport» نامیده است. با این قابلیت، به‌زودی امکان بازیابی و انتقال داده از یک دستگاه به دستگاه دیگر در حین راه‌اندازی موبایل جدید با استفاده از Wi-Fi و کابل به‌طور همزمان برای سرعت بخشیدن به این فرایند امکان‌پذیر خواهد شد.

انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود

همچنین به‌نظر می‌رسد گوگل درحال کار روی یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد داده‌ها را از دستگاه اندرویدی موجود خود به هر دستگاه اندرویدی قدیمی یا جدید در هر نقطه دیگر منتقل کنند. گوگل ظاهراً این ویژگی را Restore Anytime می‌نامد.

ویژگی Restore Anytime البته محدودیت‌هایی دارد. با این ویژگی، فقط می‌توانید داده‌ها را از دستگاهی کپی کنید که قبلاً برای کپی‌کردن داده از آن استفاده کرده‌اید. برای کپی‌کردن داده‌ها از یک دستگاه دیگر، باید همه داده‌های دستگاه را پاک کنید. داده‌هایی که کپی می‌کنید با داده‌های دستگاه فعلی شما ادغام می‌شوند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->